Kariéra

Späť

Obchodný riaditeľ

Ste pripravený na lukratívnu kariéru so zaujímavým ohodnotením? Chopte sa svojej šance s expertom v oblasti prémiových nehnuteľností. V našej spoločnosti sa posuniete dopredu a okúsite úspech v roli obchodného riaditeľa RIVERS REAL ESTATE. Dosiahnete Vaše ciele, prekročíte hranice a otvoria sa Vám nové možnosti so spoločnosťou, ktorá mieri vysoko.

Ponúkaný plat

2.000,- EUR/ mesačne + obratové provízie

Miesto práce

Bratislava, Čulenova 5 (SKY PARK)

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

SZČO/PO

Pracovný čas

8:00 – 17:00

Náplň práce

Základnou náplňou tejto pracovnej pozície je zabezpečovať rozvoj spoločnosti RIVERS REAL ESTATE vo vzťahu k portfóliu nehnuteľností/klientov, riadiť ich akvizíciu prostredníctvom cielených aktivít a vedenia tímu maklérov.

Základnú obsahovú náplň tvorí

Hlavná náplň:

  • Nastavovanie plánov predaja a predajných stratégií,
  • aktívny prístup pri vytváraní portfólia nehnuteľností,
  • navrhovanie a riadenie akvizičných kampaní,
  • zväčšovanie portfólia nehnuteľností s dôrazom na kvalitu,
  • vedenie progress meetingov na týždennej báze,
  • evidencia uzavretých prípadov a kontrola vyúčtovacích listov maklérov,
  • predkladanie analýz výkonnosti na 6 mesačnej báze vedeniu spoločnosti.

 

Nábor nových členov tímu:

  • Nábor a vyhľadávanie nových členov tímu,
  • organizovanie pohovorov a vedenie pohovorov za účasti vedenia,
  • starostlivosť o zmluvy o Obchodnom zastúpení/Mandátnych zmlúv pre „Obchodných partnerov“ spoločnosti RIVERS,
  • zaškoľovanie nových členov tímu (Outlook, Back Office, Web, Databázy, Manuál maklérov).

 

Riadenie pracovného tímu:

  • Participácia pri obchodných jednaniach/obhliadkach maklérov a komunikácia s klientmi v oblasti predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností,
  • hodnotenie maklérov na 6 mesačnej báze,
  • správa interných databáz a zabezpečenie dodržiavania stanovených postupov pri zapisovaní do nich,
  • organizovanie teambuildingov.

Požiadavky na pozíciu

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa

Znalosti:

Jazykové znalosti: Anglický jazyk - aktívne

Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz: B

Požadovaná prax: Počet rokov praxe min. 5 rokov

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Na výkon práce je potrebné mať živnostenské oprávnenie alebo založenú spoločnosť,
  • prax v oblasti realitnej činnosti minimálne 5 rokov,
  • plynulá znalosť písanej ako i hovorovej angličtiny (znalosť viacerých jazykov je výhodou),
  • aktívny vodič,
  • komunikačné a organizačné schopnosti,
  • reprezentatívne vystupovanie,
  • odbornosť v obore,
  • tímový hráč,
  • prirodzený líder,
  • flexibilita.

Iné výhody

  • zázemie a podpora stabilnej spoločnosti,
  • zaškolenie a systém ďalšieho vzdelávania,
  • možnosť profesionálneho a osobnostného rastu,
  • motivačné finančné ohodnotenie,
  • mladý a dynamický kolektív,
  • práca v príjemnom a modernom prostredí bratislavského downtownu.