Kariéra
Obchodný riaditeľ
Ste pripravený na lukratívnu kariéru so zaujímavým ohodnotením? Chopte sa svojej šance s expertom v oblasti prémiových nehnuteľností. V našej spoločnosti sa posuniete dopredu a okúsite úspech v roli obchodného riaditeľa RIVERS REAL ESTATE. Dosiahnete Vaše ciele, prekročíte hranice a otvoria sa Vám nové možnosti so spoločnosťou, ktorá mieri vysoko.
Ponúkaný plat
2.000,- EUR/ mesačne + obratové provízie
Miesto práce
Bratislava, Čulenova 5 (SKY PARK)
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
SZČO/PO
Pracovný čas
8:00 – 17:00
Náplň práce
Základnou náplňou tejto pracovnej pozície je zabezpečovať rozvoj spoločnosti RIVERS REAL ESTATE vo vzťahu k portfóliu nehnuteľností/klientov, riadiť ich akvizíciu prostredníctvom cielených aktivít a vedenia tímu maklérov.
Základnú obsahovú náplň tvorí
Hlavná náplň:
- Nastavovanie plánov predaja a predajných stratégií,
- aktívny prístup pri vytváraní portfólia nehnuteľností,
- navrhovanie a riadenie akvizičných kampaní,
- zväčšovanie portfólia nehnuteľností s dôrazom na kvalitu,
- vedenie progress meetingov na týždennej báze,
- evidencia uzavretých prípadov a kontrola vyúčtovacích listov maklérov,
- predkladanie analýz výkonnosti na 6 mesačnej báze vedeniu spoločnosti.
Nábor nových členov tímu:
- Nábor a vyhľadávanie nových členov tímu,
- organizovanie pohovorov a vedenie pohovorov za účasti vedenia,
- starostlivosť o zmluvy o Obchodnom zastúpení/Mandátnych zmlúv pre „Obchodných partnerov“ spoločnosti RIVERS,
- zaškoľovanie nových členov tímu (Outlook, Back Office, Web, Databázy, Manuál maklérov).
Riadenie pracovného tímu:
- Participácia pri obchodných jednaniach/obhliadkach maklérov a komunikácia s klientmi v oblasti predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností,
- hodnotenie maklérov na 6 mesačnej báze,
- správa interných databáz a zabezpečenie dodržiavania stanovených postupov pri zapisovaní do nich,
- organizovanie teambuildingov.
Požiadavky na pozíciu
Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Znalosti:
Jazykové znalosti: Anglický jazyk - aktívne
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Vodičský preukaz: B
Požadovaná prax: Počet rokov praxe min. 5 rokov
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Na výkon práce je potrebné mať živnostenské oprávnenie alebo založenú spoločnosť,
- prax v oblasti realitnej činnosti minimálne 5 rokov,
- plynulá znalosť písanej ako i hovorovej angličtiny (znalosť viacerých jazykov je výhodou),
- aktívny vodič,
- komunikačné a organizačné schopnosti,
- reprezentatívne vystupovanie,
- odbornosť v obore,
- tímový hráč,
- prirodzený líder,
- flexibilita.
Iné výhody
- zázemie a podpora stabilnej spoločnosti,
- zaškolenie a systém ďalšieho vzdelávania,
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu,
- motivačné finančné ohodnotenie,
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v príjemnom a modernom prostredí bratislavského downtownu.